• Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje, iż od 1 stycznia 2024 r. zmienił się obowiązek właścicieli pojazdów. Więcej informacji TUTAJ.

DEL XXII - Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności

Symbol:

DEL XXII

Referat Ewidencji Ludności
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 77 52

1. WYMAGANE DOKUMENTY:    

2. Do wglądu:

  •   dokument stwierdzający tożsamość.

Opłata skarbowa:

  • za wydanie zaświadczenia – 17 zł  w kasie urzędu; dowód wpłaty dołącza się do wniosku o wydanie zaświadczenia
  • za pełnomocnictwo – 17 zł w kasie urzędu; dowód wpłaty dołącza się do wniosku o wydanie zaświadczenia (w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika).
  • Opłatę skarbową można również uiścić na konto: Santander Bank Polska S.A.: 91 1090 2590 0000 0001 5213 1413

Wniosek należy złożyć osobiście w Referacie Ewidencji Ludności Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28 (wejście B) stanowisko 15 parter.

Bez zbędnej zwłoki.

Odwołanie nie przysługuje.

Zwolnieniu z opłaty skarbowej podlega pełnomocnictwo udzielone małżonkowi, wstępnemu,  zstępnemu bądź rodzeństwu.

  • art. 217 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
  • Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.

Załączniki

  1. Wniosek

    (docx) 0.02mb

  • Referat: Referat Ewidencji Ludności
  • Kategoria: Dowody osobiste, sprawy meldunkowe
  • Data publikacji: 2020-11-06
  • Data modyfikacji: 2024-02-21
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
8 + 1 =
Link
8 + 1 =