• Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje właścicieli pojazdów, iż od dnia 01 lipca 2021 r. do dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19, wydłuża się do 60 dni terminy:        1. na zawiadomienie o nabyciu lub zbyciu pojazdu zarejestrowanego na terytorium Polski; 2.   na zarejestrowanie pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej, licząc od dnia jego sprowadzenia.
  • W Biurze Obsługi Mieszkańców można założyć firmę przez telefon. Więcej informacji Tutaj.
  • UWAGA !!! Szczególne zasady obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta. Przeczytaj szczegółowe informacje.

Stanowisko ds. działalności gospodarczej

STANOWISKO DS. DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

ul. Szkolna 28 (wejście B), I piętro
Stanowisko I


TELEFON:

tel. (44) 732-77-02, wewnętrzny- 702
 

CZYNNE:

poniedziałek-piątek: 8.00 – 17.00,
 


INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAŁATWIANYCH SPRAW:

  • Przyjmowanie wniosków dotyczących Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej (CEIDG): wpisy, zmiany, zawieszenia, wznowienia, wykreślenia
  • Wydawanie kopii dokumentów z archiwalnych zasobów ewidencji działalności gospodarczej.
  • Udzielanie informacji w innych sprawach z zakresu zadań Referatu Spraw Obywatelskich:
    • zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób i rzeczy;
    • licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie:
      • przewozu osób samochodem osobowym,
      • pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą,
      • przewozu osób taksówką,
      • pośrednictwa przy przewozie rzeczy;
    • zaświadczeń potwierdzających zgłoszenie prowadzenia przewozów drogowych na potrzeby własne;
    • zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
    • stowarzyszeń zwykłych;
    • zgromadzeń publicznych.

LISTA REALIZOWANYCH PROCEDUR:

Proszę określić gdzie leży problem:
1 + 6 =
Link
1 + 6 =