• Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje właścicieli pojazdów, iż od dnia 01 stycznia 2021 r. przywrócony zostaje obowiązek: 1. zawiadamiania o  nabyciu lub zbyciu pojazdu, zarejestrowanego na terytorium Polski, w terminie nieprzekraczającym 30  dni od jego nabycia lub zbycia; 2.  zarejestrowania pojazdu sprowadzonego  z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej, w terminie 30 dni od jego sprowadzenia.
  • UWAGA !!! Szczególne zasady obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta. Przeczytaj szczegółowe informacje.

Stanowisko ds. działalności gospodarczej

STANOWISKO DS. DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

ul. Szkolna 28 (wejście B), I piętro
Stanowisko I


TELEFON:

tel. (44) 732-77-02, wewnętrzny- 702
 

CZYNNE:

poniedziałek-piątek: 8.00 – 17.00,
 


INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAŁATWIANYCH SPRAW:

  • Przyjmowanie wniosków dotyczących Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej (CEIDG): wpisy, zmiany, zawieszenia, wznowienia, wykreślenia
  • Wydawanie kopii dokumentów z archiwalnych zasobów ewidencji działalności gospodarczej.
  • Udzielanie informacji w innych sprawach z zakresu zadań Referatu Spraw Obywatelskich:
    • zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób i rzeczy;
    • licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie:
      • przewozu osób samochodem osobowym,
      • pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą,
      • przewozu osób taksówką,
      • pośrednictwa przy przewozie rzeczy;
    • zaświadczeń potwierdzających zgłoszenie prowadzenia przewozów drogowych na potrzeby własne;
    • zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
    • stowarzyszeń zwykłych;
    • zgromadzeń publicznych.

LISTA REALIZOWANYCH PROCEDUR:

Proszę określić gdzie leży problem:
7 + 2 =
Link
7 + 2 =