• UWAGA Zmiana godzin pracy urzedu! Od 2 lipca 2024 r. Urząd Miasta pracuje: w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach od 7.30 do 15.30, we wtorki od 7.30 do 17.00, w piątki od 7.30 do 14.00.
  • Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje, iż od 1 stycznia 2024 r. zmienił się obowiązek właścicieli pojazdów. Więcej informacji TUTAJ.

Stanowisko ds. ewidencji gruntów

ADRES:

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Szkolna 28 (wejście A)
pok. 4 – parter,
 

TELEFON:

Tel. (44) 732 18 14
 

CZYNNE:

poniedziałek, środa, czwartek, piątek  8.00-15.30,
wtorek  8.00-17.00.
 

INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAŁATWIANYCH SPRAW:

  • wydawanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków,
  • przyjmowanie zgłoszeń zmiany danych w ewidencji gruntów i budynków,
  • wprowadzanie zmian w ewidencji na podst. aktów notarialnych, ksiąg wieczystych, postanowień sądu,
  • odpowiadanie na korespondencję dot. zapytań o ustalenie właściciela nieruchomości,
  • prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości.

LISTA REALIZOWANYCH PROCEDUR:


 

Proszę określić gdzie leży problem:
3 + 9 =
Link
3 + 9 =