CEL DZIAŁALNOŚCI
Celem działania Biura Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego jest świadczenie usług najwyższej jakości, tj. profesjonalna, szybka obsługa mieszkańców w przyjaznej i życzliwej atmosferze.
BOM jest podstawowym punktem konsultacyjnym dla klientów w sprawach załatwianych w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, „punktem pierwszego kontaktu”, miejscem pozyskiwania informacji o obowiązujących w Urzędzie procedurach i innych informacji istotnych dla osób załatwiających sprawy urzędowe.
BIURO REALIZUJE
- ideę jawności i przejrzystości działania administracji publicznej oraz podejmuje działania na rzecz kształtowania i wzmacniania kultury prawnej obywateli,
- monitoruje zgłaszane potrzeby klientów Urzędu i dostosowuje oferty do tych oczekiwań,
- udziela wyczerpujących informacji o trybie załatwiania poszczególnych spraw, wymaganych dokumentach, terminach, opłatach i trybie odwoławczym,
- wydaje druki formularzy, karty informacyjne oraz udziela pomocy w ich wypełnianiu,
- udziela informacji o strukturze organizacyjnej Urzędu, zakresie działania poszczególnych komórek organizacyjnych i jednostek organizacyjnych miasta,
- udziela informacji o prawie miejscowym, w tym wysokości opłat i podatków lokalnych.
NAGRODY I CERTYFIKATY BOM
Najbardziej Przyjazny Urząd Administracji Samorządowej Województwa Łódzkiego w 2004 r.
![Zdjęcie przedstawiające nagrodę w konkursie - Najbardziej Przyjazny Urząd Administracji Samorządowej Województwa Łódzkiego w 2004 r. Zdjęcie przedstawiające nagrodę w konkursie - Najbardziej Przyjazny Urząd Administracji Samorządowej Województwa Łódzkiego w 2004 r.](/content/artykuly/images/urzad1_m%5B1%5D.jpg)
![Zdjęcie certyfikatu zarządzania jakością, zgodny z normami ISO 9001:2008 oraz 27001:2005 Zdjęcie certyfikatu zarządzania jakością, zgodny z normami ISO 9001:2008 oraz 27001:2005](/content/artykuly/images/DSC_3641_midi.jpg)
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego posiada certyfikat zarządzania jakością, zgodny z normami ISO 9001:2008 oraz 27001:2005.