• Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje właścicieli pojazdów, iż od dnia 01 stycznia 2021 r. przywrócony zostaje obowiązek: 1. zawiadamiania o  nabyciu lub zbyciu pojazdu, zarejestrowanego na terytorium Polski, w terminie nieprzekraczającym 30  dni od jego nabycia lub zbycia; 2.  zarejestrowania pojazdu sprowadzonego  z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej, w terminie 30 dni od jego sprowadzenia.
  • W Biurze Obsługi Mieszkańców można założyć firmę przez telefon. Więcej informacji Tutaj.
  • UWAGA !!! Szczególne zasady obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta. Przeczytaj szczegółowe informacje.

Ankiety i statystyki

WYNIKI MONITOROWANIA JAKOŚCI OBSŁUGI W BIURZE OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.


Prowadzimy badania dotyczące oceny jakości obsługi w Biurze Obsługi Mieszkańców.

Badania prowadzone są w dwóch modułach:

  • badania comiesięczne przy wykorzystaniu naściennych ankieterów* oraz biletów systemu kolejkowego (dostępne w zakładce Ankietery naścienne)
  • coroczna ankieta dot. badania jakości oferowanych usług w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Ankiety roczne prezentowane są w plikach poniżej.


* Ankietery naścienne umożliwiają klientom Urzędu Miasta w Piotrkowie Trybunalskim dokonanie oceny jakości obsługi bezpośrednio po załatwieniu sprawy. Do oceny jakości obsługi wykorzystywane są bilety systemu kolejkowego. Klienci wrzucają je do dwóch skrzynek umieszczonych na ścianie przy poszczególnych pokojach.

Skrzynki - ankietery oznaczone są tabliczką z informacją o ich przeznaczeniu oraz kolorami: niebieskim - tu swój głos oddają klienci zadowoleni z jakości obsługi i czerwonym - tu swój głos oddają klienci niezadowoleni z jakości obsługi.

Załączniki

Proszę określić gdzie leży problem:
4 + 6 =
Link
4 + 6 =