• Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje, iż od 1 stycznia 2024 r. zmienił się obowiązek właścicieli pojazdów. Więcej informacji TUTAJ.

DRM I - Wniosek o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Symbol:

DRM I

Biuro Rady Miasta
ul. Pasaż K. Rudowskiego 10
telefon: 44 732 77 30, 44 732 77 29

Pobierz i wypełnij wniosek – DRM I e

Wniosek możesz też dostać w Urzędzie Miasta.

Usługa jest bezpłatna.

  • Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Pasaż Karola Rudowskiego 10 lub ul. Szkolna 28 w Piotrkowie Trybunalskim lub pocztą tradycyjną, na adres:
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Pasaż K. Rudowskiego 10
97 – 300 Piotrków Trybunalski,
  • za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając wniosek na adres e-mail: rada@piotrkow.pl

Do 60 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.

Odwołanie nie przysługuje.

Odbiór uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wykorzystanie herbu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego może nastąpić w jednej z poniższych form:

  • osobiście przez wnioskodawcę w siedzibie Urzędu Miasta,
  • przesłanie informacji pocztą tradycyjną pod wskazany adres,
  • przesłanie informacji za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP,
  • przeslanie informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  • art. 18 ust. 2 pkt 13 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym.
  • Uchwała Nr XI/46/79 Miejskiej Rady Narodowej w Piotrkowie Trybunalskim z dnia 29 października 1979 r. w sprawie przywrócenia do używalności i określenia herbu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z późniejszymi zmianami.

Załączniki

  1. Wniosek

    (docx) 0.02mb

  • Referat: Biuro Rady Miasta
  • Kategoria: Używanie herbu miasta
  • Data publikacji: 2020-10-12
  • Data modyfikacji: 2022-06-21
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
1 + 2 =
Link
1 + 2 =