• Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje, iż od 1 stycznia 2024 r. zmienił się obowiązek właścicieli pojazdów. Więcej informacji TUTAJ.

IMG IV - Rozgraniczenie nieruchomości

Symbol:

IMG IV

Referat Geodezji, Kartografii i Katastru
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 76 93

1. Wniosek o rozgraniczenie nieruchomości (IMG IV).

2. Wniosek złożyć muszą wszyscy współwłaściciele lub współużytkownicy wieczyści nieruchomości  (jeden wniosek podpisany przez wszystkich współwłaścicieli/współużytkowników wieczystych).

3. Wniosek do pobrania w załącznikach sprawy.

4. Dokumenty potwierdzające tytuł prawny do nieruchomości, np.: akt notarialny, odpis z księgi wieczystej.

1. Opłata skarbowa - za wydanie decyzji 10 zł.
Opłatę skarbową dokonuje się w Kasach Urzędu bądź na konto SANTANDER BANK POLSKA S.A. nr  91 1090 2590 0000 0001 5213 1413.
2. Wynagrodzenie geodety wykonującego czynności ustalenia przebiegu granic, stanowi koszty postępowania administracyjnego, którymi obciążone zostaną strony postępowania rozgraniczeniowego. Wraz z wydaniem decyzji w sprawie organ, w trybie postanowienia, ustali wysokość kosztów postępowania rozgraniczeniowego oraz osoby zobowiązane do ich poniesienia.
3. Opłaty z tytułu kosztów postępowania administracyjnego dokonuje się w Kasach Urzędu bądź na konto SANTANDER BANK POLSKA  S.A. 34 1090 2590 0000 0001 5213 1372.
       

Wniosek możesz złożyć w Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta:

  • Pasażu K. Rudowskiego 10,
  • ul. Szkolna 28 (wejście A, B).

Wniosek możesz również przesłać na adres Urzędu Miasta:

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Szkolna 28
97 – 300 Piotrków Trybunalski,

lub wysłać online przez ePUAP - na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) Urzędu Miasta.

1. Wydanie postanowienia o wszczęciu postępowania rozgraniczeniowego – do 14 dni.

2. Przeprowadzenie procedury zamówienia publicznego w celu wybrania geodety uprawnionego, który na podstawie upoważnienia organu wykona czynności ustalenia przebiegu granic – do 30 dni.

3. Wykonanie czynności geodezyjnych oraz opracowanie dokumentacji geodezyjnej – do 90 dni.

4. Wydanie decyzji – niezwłocznie po otrzymaniu prawidłowo wykonanej dokumentacji geodezyjnej, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.

Strona niezadowolona z ustalenia przebiegu granicy może żądać, w terminie 14 dni od dnia doręczenia jej decyzji w tej sprawie, przekazania sprawy sądowi.

  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1990 ze zm.)
  • Rozporządzenie  Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa  i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz. U. z 1999 r. Nr 45, poz. 453).

Załączniki

  1. Wniosek

    (docx) 0.02mb

  • Referat: Referat Geodezji, Kartografii i Katastru
  • Kategoria: Geodezja, kartografia, ewidencja gruntów
  • Data publikacji: 2020-10-12
  • Data modyfikacji: 2023-01-02
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
5 + 8 =
Link
5 + 8 =