• Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje, iż od 1 stycznia 2024 r. zmienił się obowiązek właścicieli pojazdów. Więcej informacji TUTAJ.

DEL XXXII - Udostępnianie danych historycznych z zasobów ewidencji działalności gospodarczej

Symbol:

DEL XXXII

Referat Ewidencji Ludności
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 77 02

  • Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł
  • Opłatę można dokonać w kasach Urzędu Miasta lub bezpośrednio na rachunek Urzędu Miasta: 91 1090 2590 0000 0001 5213 1413

Wniosek należy złożyć w Punkcie Informacyjnym przy ul. Szkolnej 28 (wejście „B”) lub przesłać na adres:
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego,
ul. Szkolna 28,
97-300 Piotrków Trybunalski.

Do 7 dni.

Na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o żądanej treści przysługuje zażalenie, które wnosi się w terminie 7 dni
od daty doręczenia.

1. Odbiór zaświadczenia może nastąpić w jednej z dwóch form:

  • osobiście przez wnioskodawcę
  • za pośrednictwem uprawnionego pracownika poczty.
2. Uzyskanie ustnej informacji o przedsiębiorcach jest bezpłatne.

3. W przypadku braków formalnych wniosku wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i  złożenia w referacie prowadzącym sprawę.

  • art. 217 i 218 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Załączniki

  1. Wniosek

    (docx) 0.02mb

  • Referat: Referat Ewidencji Ludności
  • Kategoria: Działalność gospodarcza i przedsiębiorcy
  • Data publikacji: 2020-11-06
  • Data modyfikacji: 2023-05-16
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
8 + 2 =
Link
8 + 2 =