• UWAGA Zmiana godzin pracy urzedu! Od 2 lipca 2024 r. Urząd Miasta pracuje: w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach od 7.30 do 15.30, we wtorki od 7.30 do 17.00, w piątki od 7.30 do 14.00.
  • Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje, iż od 1 stycznia 2024 r. zmienił się obowiązek właścicieli pojazdów. Więcej informacji TUTAJ.

DEL VI - Wydawanie zaświadczeń zawierających pełny odpis danych z rejestru dowodów osobistych

Symbol:

DEL VI

Referat Ewidencji Ludności
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 77 05

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia zawierającego pełny odpis danych z Rejestru Dowodów Osobistych złożony w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego, na zasadach o kreślonych w ustawie z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

2. Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.

3. Dowód wpłaty opłaty skarbowej - gdy jest wymagana.

Opłata skarbowa: za wydanie zaświadczenia – 31 zł w kasie lub na konto Urzędu Miasta.

Wniosek należy złożyć osobiście w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ul. Szkolnej 28.
Wniosek można złożyć również za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.

Niezwłocznie, nie później niż 7 dni od daty złożenia wniosku.

W przypadku wydania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia lub wydania zaświadczenia niezgodnego z żądaniem przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, które należy złożyć w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia.

  • Ustawa z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 października 2021 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego, jego wydawania i odbioru oraz utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu.
  • Rozporządzenie MSWiA z dnia 26 lutego 2019 r. w sprawie warstwy elektronicznej dowodu osobistego.
  • Ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dnia 17 lutego 2005 r.
  • Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 29 czerwca 2020 r. w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego.
  • Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 października 2011 r. w sprawie określenia wzoru wniosków
    o udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi. 
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2011 r. w sprawie opłat za udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych
    i dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Załączniki

  1. Wniosek

    (docx) 0.02mb

  • Referat: Referat Ewidencji Ludności
  • Kategoria: Dowody osobiste, sprawy meldunkowe
  • Data publikacji: 2020-11-05
  • Data modyfikacji: 2023-05-16
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
1 + 3 =
Link
1 + 3 =