• Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje, iż od 1 stycznia 2024 r. zmienił się obowiązek właścicieli pojazdów. Więcej informacji TUTAJ.

IGK XXXIII - Wniosek o wpisanie do rejestru gatunków zwierząt podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów Unii Europejskiej

Symbol:

IGK XXXIII

Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 18 45

1) Wniosek o wpisanie do rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom na podstawie przepisów Unii Europejskiej – druk IGK. XXXIII
2) Jeden z następujących dokumentów:

  • zezwolenie na import zwierzęcia do kraju,
  • zezwolenie na schwytanie zwierzęcia w środowisku,
  • dokument wydany przez powiatowego lekarza weterynarii, potwierdzający urodzenie zwierzęcia w hodowli,
  • inny dokument stwierdzający legalność pochodzenia zwierzęcia,
3) Dowód opłaty skarbowej za dokonanie wpisu do rejestru zwierząt.

  • Opłatę skarbową w wysokości 26 zł należy wnieść od każdego zarejestrowanego gatunku.
  • Dokonuje się jej w kasach Urzędu przy ul. Szkolnej 28 (wejście B), przy Pasażu Rudowskiego 10 lub przelewem na rachunek: 91 1090 2590 0000 0001 5213 1413 Santander Bank Polska S.A. – o. Piotrków Trybunalski Miasto Piotrków Trybunalski Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski tytułem: opłata skarbowa za dokonanie wpisu do rejestru zwierząt

Wniosek możesz złożyć w Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta:

  • Pasażu K. Rudowskiego 10,
  • ul. Szkolna 28 (wejście A, B).

Wniosek możesz również przesłać:
  • na adres Urzędu Miasta:

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Szkolna 28
97 – 300 Piotrków Trybunalski.,
  • za pośrednictwem platformy e-puap (pismo ogólne)

Do 1 miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej do 2 miesięcy od dnia wszczęcia  postępowania, jak stanowi kodeks postępowania administracyjnego.

Odwołanie nie przysługuje.

Sposób załatwienia sprawy:

  • W przypadku niedokładnego wypełnienia wniosku oraz braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta.
  • W przypadku kompletnego wniosku wnioskodawca otrzymuje zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce przetrzymywania zwierząt lub prowadzenia hodowli.
  • Odbiór zaświadczenia o wpisie: za pośrednictwem firmy doręczeniowej lub poczty, lub osobiście przez wnioskodawcę, lub poprzez platformę e-puap.

  • Art. 64 ust. 3 i art. 127 ust. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz.U. 2023 poz. 1336),
  • Art. 64 ust. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz.U. 2023 poz. 1336):
Obowiązek zgłoszenia do rejestru lub wykreślenia z rejestru powstaje z dniem nabycia lub zbycia, wwozu do kraju lub wywozu za granicę państwa, wejścia w posiadanie zwierzęcia, jego utraty lub śmierci. Wniosek o dokonanie wpisu lub wykreślenia z rejestru powinien być złożony właściwemu staroście w terminie 14 dni od dnia powstania tego obowiązku.

Załączniki

  1. Wniosek

    (docx) 0.02mb

  • Referat: Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
  • Kategoria: Rolnictwo i zwierzęta
  • Data publikacji: 2020-11-03
  • Data modyfikacji: 2023-08-31
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
1 + 6 =
Link
1 + 6 =