• Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje właścicieli pojazdów, iż od dnia 01 stycznia 2021 r. przywrócony zostaje obowiązek: 1. zawiadamiania o  nabyciu lub zbyciu pojazdu, zarejestrowanego na terytorium Polski, w terminie nieprzekraczającym 30  dni od jego nabycia lub zbycia; 2.  zarejestrowania pojazdu sprowadzonego  z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej, w terminie 30 dni od jego sprowadzenia.
  • W Biurze Obsługi Mieszkańców można założyć firmę przez telefon. Więcej informacji Tutaj.
  • UWAGA !!! Szczególne zasady obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta. Przeczytaj szczegółowe informacje.

FFW XXII - Wstrzymanie wykonania decyzji podatkowej

Symbol:

FFW XXII

Referat Podatków i Opłat Lokalnych
ul. Pasaż K. Rudowskiego 10
telefon 44 732 77 14, 44 732 77 15, 44 732 30 43

Wypełniony wniosek. Pobierz FFW XXII.

Wniosek możesz też dostać w Urzędzie Miasta.

Usługa jest bezpłatna.

Wniosek możesz złożyć w Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta:

  • Pasażu K. Rudowskiego 10,
  • ul. Szkolna 28 (wejście A, B).
Wniosek możesz również przesłać na adres Urzędu Miasta:

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Pasaż K. Rudowskiego 10
97 – 300 Piotrków Trybunalski.

14 dni.

Możesz odwołać się  do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie. Termin to 7 dni od daty jego doręczenia.

Odwołanie możesz złożyć w Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta:

  • Pasażu K. Rudowskiego 10,
  • ul. Szkolna 28 (wejście A, B).

Brak.

• art. 239 f ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa.

Załączniki

  1. Wniosek

    (doc) 0.04mb

  • Referat: Referat Podatków i Opłat Lokalnych
  • Kategoria: Podatki
  • Data publikacji: 2020-10-15
  • Data modyfikacji: 2021-03-30
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
7 + 3 =
Link
7 + 3 =