• Referat Komunikacji Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego informuje, iż od 1 stycznia 2024 r. zmienił się obowiązek właścicieli pojazdów. Więcej informacji TUTAJ.

DEL XXIII - Wniosek o udzielenie informacji czy wyborca został ujęty w spisie wyborców

Symbol:

DEL XXIII

Referat Ewidencji Ludności
ul. Szkolna 28
telefon: 44 732 77 51, 44 732 77 52

  • Wniosek o udzielenie informacji czy wyborca został ujętyw spisie wyborców - DEL XXIII
  • Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.

Usługa jest bezpłatna.

Wniosek należy złożyć osobiście w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przy ulicy Szkolnej 28 (wejście B), stanowisko 14, 15 parter.

Bez zbędnej zwłoki.

Na decyzję nieuwzględniającą reklamacji lub powodującą skreślenie ze spisu wyborców, wyborca może wnieść, w terminie 2 dni od dnia doręczenia decyzji, skargę za pośrednictwem Prezydenta m. Piotrkowa Trybunalskiego do właściwego miejscowo sądu rejonowego.

Między 44 a 5 dniem przed dniem wyborów każdy wyborca może sprawdzić w urzędzie gminy, w której spis wyborców został sporządzony, czy został ujęty w spisie.
Każdy może wnieść do organu, który sporządził spis wyborców, reklamację w sprawie nieprawidłowości sporządzenia spisu.
Prezydent miasta obowiązany jest rozpatrzyć reklamację, w terminie 2 dni od dnia jej wniesienia, i wydać decyzję w sprawie.



  • Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 roku Kodeks wyborczy
  • Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 3 sierpnia 2023r. w sprawie spisu wyborców .
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postepowania administracyjnego.

Załączniki

  1. Klauzula informacyjna

    (docx) 0.02mb

  2. Wniosek

    (docx) 0.02mb

  • Referat: Referat Ewidencji Ludności
  • Kategoria: Wybory
  • Data publikacji: 2020-11-06
  • Data modyfikacji: 2024-02-29
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
7 + 1 =
Link
7 + 1 =