Biuro Obsługi Mieszkańców - Piotrków Trybunalski - Skarga/Wniosek
A A A
  • Biuro Obsługi Mieszkanców do odwołania obsługuje klientów w godzinach 8.00 - 15.00, a we wtorki od 8.00 do 17.00
  • UWAGA !!! Szczególne zasady obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ
  • UWAGA !!! Wydłużenie terminu na zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdu oraz na rejestrację pojazdu sprowadzonego z UE. Szczegółowe informacje TUTAJ

  • Architektura i Budownictwo: podanie złożymy e-mailem. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ

Wyszukaj sprawę

ePUAP
ePUAP
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 4 =

Skarga/Wniosek

Publikacja: czwartek, 21 sierpień 2014
Modyfikacja: czwartek, 19 grudzień 2019
W celu złożenia pisma/wniosku za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej   należy najpierw założyć Profil Zaufany, tj.:

1. założyć konto na platformie ePUAP,
2. podając numer PESEL, podczas zakładania konta na ePUAP, system automatycznie złoży wniosek o Profil Zaufany - na Twój adres e-mail przyjdzie potwierdzenie złożenia wniosku,

a następnie w ciągu 14 dni udaj się do Punktu Informacyjnego Biura Obsługi Mieszkańców na ul. Szkolnej 28 (wejście A) w celu potwierdzenia danych - zabierz ze sobą aktualny dowód tożsamości (dowód osobisty lub paszport).


Pamiętaj !!! Dane osobowe podane podczas rejestracji muszą być zgodne
z aktualnym aktem stanu cywilnego
(urodzenia lub małżeństwa)
Pomoc


INNY SPOSÓB UZYSKANIA PROFILU ZAUFANEGO


Po założeniu i potwierdzeniu Profilu Zaufanego można złożyć wniosek za pośrednictwem platformy ePUAP.

Formularz elektroniczny na platformie ePUAP: Skarga/Wniosek

Sprawa: e - Procedura
Referat: E-procedury
Symbol: DBM I e
Proszę wpisać treść pytania:
Proszę podać adres e-mail:
Proszę wpisać wynik dodawania:
4 + 8 =
powrót