Biuro Obsługi Mieszkańców - Piotrków Trybunalski - Ankiety i statystyki
A A A
  • Ważne! Komunikat w sprawie zmiany nazw ulic - więcej informacji znajdziesz TUTAJ
  • Dotacje na wymianę pieca !!! - więcej informacji znajdziesz TUTAJ
  • Złóż wniosek o dowód osobisty on-line !!!  Więcej informacji znajdziesz TUTAJ
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
6 + 3 =

Ankiety i statystyki

Dodano: środa, 18 styczeń 2012

Wyniki monitorowania jakości świadczonych usług w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Biuro Obsługi Mieszkańców i Nadzoru Organizacyjnego prowadzi badania dotyczące oceny jakości obsługi w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Badania prowadzone są w dwóch modułach:
  • badania comiesięczne przy wykorzystaniu naściennych ankieterów* oraz biletów systemu Q-Matic (dostępne w zakładce Ankietery naścienne)

  • coroczna ankieta dot. badania jakości oferowanych usług w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego. Ankiety roczne prezentowane są w plikach poniżej.


* Ankietery naścienne umożliwiają klientom Urzędu Miasta w Piotrkowie Trybunalskim dokonanie oceny jakości obsługi bezpośrednio po załatwieniu sprawy. Do oceny jakości obsługi wykorzystywane są bilety systemy Q-Matic. Klienci wrzucają je do dwóch skrzynek umieszczonych na ścianie przy poszczególnych pokojach.

Skrzynki - ankietery oznaczone są tabliczką z informacją o ich przeznaczeniu oraz kolorami: niebieskim - tu swój głos oddają klienci zadowoleni z jakości obsługi i czerwonym - tu swój głos oddają klienci niezadowoleni z jakości obsługi.

Załączniki artykułu